VA OFERIM CELE MAI BUNE SOLUTII PENTRU REZOLVAREA RAPIDA A DAUNELOR
DAUNE AUTO RCA&CASCO
Solutioneaza simplu si rapid daunele auto.
DAUNE LOCUINTE
Proces simplu si eficient de notificare si constatare a unei daune.
DAUNE VACANTA si CALATORII
Grijile tale ar trebui sa fie in vacanta.
DAUNE VIATA si ACCIDENTE
Accident sau alta problema de sanatate.
CONSULTANTA PROFESIONALA PENTRU ORICE TIP DE DAUNA
DAUNE AUTO SI RCA
Documente utile
Obligatorii:
- Copie certificat de inmatriculare auto pagubit;
- Copie BI/CI declarant;
- Declaratie accident – descarca;
Dupa caz:
- Copie polita RCA auto vinovat;
- Imputernicire de la proprietar daca acesta este persoana juridica;
- Procura notariala de la proprietar daca acesta este persoana fizica – daca la deschiderea dosarului nu se prezinta chiar proprietarul;
- Proces verbal in original si autorizatie reparatie – pentru toate evenimentele in care a fost implicat autovehiculul asigurat, mai putin cele pentru care s-a incheiat o „constatare amiabila”;
- Formular Constatare Amiabila – daca evenimentul s-a solutionat prin intelegerea partilor in care au fost implicate doar doua autovehicule si nu au existat persoane ranite;
- Dupa analiza dosarului inspectorul de daune poate sa mai solicite si alte documente necesare instrumentarii dosarului.
Alege in formular metoda de constatare care ti se potriveste cel mai bine.
Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de unul dintre colegii nostri.
Daca ai optat pentru constatarea video, tot ce ai nevoie este de o conexiune buna la internet. Colegul nostru iti va transmite un link pe SMS. Acceseaza link-ul si faceti constatarea impreuna, direct de pe telefonul tau mobil.
Daca preferi sa faci notificarea daunei prin telefon, poti suna la call center 0372.010.202 de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 18:00 sau poti merge direct la cea mai apropiata unitate de constatare.
DAUNE VACANTA SI CALATORII
Anuntarea daunei
Pentru daune externe, produse in afara Romaniei:
Imediat ce evenimentul s-a produs suna la numerele de telefon inscrise pe polita de asigurare : 0036.14.58.44.38, 0313.20.20.20; sau notifica dauna la adresa de email: operation@europ-assistance.ro;
In cazul in care notificarea daunei nu se poate face direct de catre asigurat, un insotitor sau un angajat al spitalului unde te afli poate contacta centrala de asistenta in numele tau pentru notificare daunei.
Inainte sa apelezi centrala de asistenta iti recomandam pentru o validare rapida a asiguratului, sa ai polita de asigurare la indemana pentru a-i comunica operatorului de asistenta: seria politei, nume si prenume, CNP.
Daune pe teritoriul Romaniei
Pentru notificarea daunelor inainte de a pleca in calatorie ( riscul storno) , sau pentru rambursari sume achitate in perioada calatoriei va rog sa utilizati adresa de corespondenta de mai jos: daunetravel@europ-assistance.ro; telefon 0313.20.20.20
Preluarea daunei
Dupa comunicarea datelor si validarea politei , operatorii de asistenta va vor indruma asupra pasilor de urmat in functie de natura evenimentului, va rugam sa retineti si sa notati numarul de dosar comunicat de colegii de la asistenta.
DAUNE VIATA
Anuntarea daunei
Anuntarea daunei se poate efectua fie in scris (fax/e-mail), sau telefonic, la cea mai apropiata agentie de-a noastra.
Pentru Bucuresti poti trimite notificarea si la:
fax: 021. 312.37.20
telefon: 0748 144 905 / 0728300758
email: dauneviata.ro@generali.com
program: luni-vineri
orar: 09:00-17:00
Transmiterea daunei
Documentele pot fi depuse la orice sediu al nostru (local sau din Bucuresti) sau pot fi transmise prin posta sau curier in atentia Departamentului Daune la adresa Piata Charles de Gaulle nr 15, etaj 7, Sector 1, Bucuresti.
DAUNE LOCUINTE
Documente utile
Documente necesare
- Copia politei de asigurare;
- Copie actului de identitate (CI/BI/Pasaport) pentru asigurat/reprezentant/pagubit;
- Copie act proprietate pentru imobilul asigurat;
- Copie schita imobil asigurat (pentru daunele la cladire);
- Documente emise de autoritati (proces verbal pompieri, proces verbal politie, proces verbal sau orice document emis de Asociatia de proprietari cu privire la eveniment, etc), daca este cazul;
- Deviz de reparatie intocmit de firma de specialitate (in cazul in care doresti efectuarea reparatiilor cu firme de specialitate), in vederea verificarii si aprobarii de catre GENERALI ROMANIA, sau solicitarea de efectuare a reparatiilor in regie proprie;
- Note de constatare tehnica intocmit de firma de specialitate, pentru echipamente/bunuri avariate datorita evenimentului produs;
- Declaratii de martori, daca este cazul;
- Notificarea de daune bunuri.
In functie de tipul si natura evenimentului pot fi solicitate suplimentar, daca este cazul, documente specifice.
Alege in formular metoda de constatare care ti se potriveste cel mai bine. Pentru eficienta, iti recomandam sa selectezi metoda video.
Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de unul dintre colegii nostri.
Daca ai optat pentru constatarea video, tot ce ai nevoie este de o conexiune buna la internet. Colegul nostru iti va transmite un link pe SMS. Acceseaza link-ul si faceti constatarea impreuna, direct de pe telefonul tau mobil.
Daca preferi sa faci notificarea daunei prin telefon, poti suna la call center 0372.010.202 de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 18:00 sau poti merge direct la cea mai apropiata unitate de constatare.
Daca varianta prin e-mail ti se pare mai simpla ne poti scrie pe adresa constataridaunebunuri.ro@generali.com.
Birou
Soseaua Pantelimon, Nr.312, Sector 2, Bucuresti, Romania
Contact
Orar
Luni-Vineri: 9am — 6pm